რა არის CTR "Yandex. Direct"-ში? CTR

Სარჩევი:

რა არის CTR "Yandex. Direct"-ში? CTR
რა არის CTR "Yandex. Direct"-ში? CTR
Anonim

ამბობენ, რეკლამა ძალიან მომგებიანი ბიზნესია. მართალია, ბევრ დამწყებს შეუძლია ამაზე კამათი. მათი სარეკლამო ბიუჯეტები დნება ჩვენს თვალწინ და ეჯახება გაუგებარ ინდიკატორს: CTR. გამოდის, რომ ეს არის ყველაზე მნიშვნელოვანი ფაქტორი, რომელიც შედის თითო დაწკაპუნებით ღირებულების გამოთვლის ალგორითმში. შევეცადოთ გაერკვნენ, რა არის CTR Yandex. Direct-ში და როგორ დავუმეგობრდეთ მას. კითხვა, ექსპერტების აზრით, გლობალურია. ამ ფაქტორის გაგება საშუალებას მოგცემთ დაზოგოთ ბევრი ფული სარეკლამო კამპანიაზე და მიიღოთ მეტი.

რა არის ctr Yandex direct-ში
რა არის ctr Yandex direct-ში

რამდენიმე სიტყვა "Yandex. Direct"-ის შესახებ

ინტერნეტი ყველაზე პოპულარული პლატფორმაა თქვენი პროდუქტის ან სერვისის რეკლამირებისთვის. აქ ფუნქციონირებს მრავალი კომპანია, რომელთა არსი არის ორგანიზება მათთვის, ვისაც სურს შეატყობინოს საკუთარი თავი და ვებმასტერები,ანუ ადამიანები, რომლებიც უზრუნველყოფენ საკუთარ სარეკლამო სივრცეებს.

საძიებო სისტემებს ამ საკითხში უდიდესი შესაძლებლობები აქვთ. ეს არის საწარმოები, რომლებიც დაკავებული არიან სპეციალიზებული პროგრამული უზრუნველყოფის შექმნით. თქვენ მუდმივად ხვდებით მათ, როდესაც ეძებთ ინფორმაციას.

"Yandex. Direct" არის ერთ-ერთი ყველაზე პოპულარული სარეკლამო კომპანია რუსულენოვან ინტერნეტში. იგი ორგანიზებულია საწარმოს საფუძველზე, რომელმაც შექმნა ამავე სახელწოდების საძიებო სისტემა. "Yandex. Direct" მომსახურებას უწევს რეკლამის განმთავსებლებს და საიტის მფლობელებს (ვებმასტერებს). პირველი ხარჯავს ფულს საკუთარი თავის დეკლარაციისთვის, მეორენი იღებენ მცირე ნაწილს საკუთარი საიტების მოწოდებისთვის.

მომსახურება, რომელიც მათ ერთმანეთთან აკავშირებს, ბუნებრივად არეგულირებს პროცესს. მას მუდმივად სჭირდება ბალანსი რეკლამასა და მასზე დაწკაპუნებას შორის. წინააღმდეგ შემთხვევაში, რეკლამის განმთავსებლებიც და ვებმასტერებიც დატოვებენ მას. დიახ, და ვიზიტორები ჩათვლიან, რომ მისი სერვისები არასაკმარისი ხარისხისაა და გადავლენ სხვა საძიებო სისტემაში. ინტერნეტი უაღრესად კონკურენტუნარიანი სფეროა. ახლა, როცა გესმით, რა თემაზეა განხილული, შეგიძლიათ გადახვიდეთ საქმის არსზე. რა არის CTR "Yandex. Direct"-ში?

Yandex-ის პირდაპირი ტრენინგი
Yandex-ის პირდაპირი ტრენინგი

წესები

თქვენ უნდა გესმოდეთ, რომ რეკლამაში ბევრი ადამიანია ჩართული. ისინი იყენებენ ერთსა და იმავე საკვანძო ფრაზებს, შესაბამისად, ეჯიბრებიან ერთმანეთს. და Yandex. Direct მოქმედებს როგორც მსაჯი. კომპანიის მიერ ორგანიზებული ტრენინგი იძლევა გარკვეულ ინფორმაციას ამის შესახებ, მაგრამ არასაკმარისს.

„იანდექსის“მიზანიაფულის გამომუშავება. ის ქმნის წესებს, რომლებიც საშუალებას აძლევს თითოეულ რეკლამის განმთავსებელს მიიღოს რაც შეიძლება მეტი. მაგალითად, Yandex. Direct-ზე თითო დაწკაპუნების ღირებულება შეიძლება განსხვავდებოდეს მსგავსი რეკლამებისთვის. „მსაჯი“უყურებს არა იმას, თუ რამდენის გადახდას ეთანხმებით, არამედ მომხმარებლის გამოხმაურებას. მისთვის უფრო მნიშვნელოვანია, რომ ხალხმა დააჭიროს რეკლამას.

თუ ეს პუნქტი გესმით, მაშინ გაგიადვილდებათ იმის გარკვევა, თუ რა არის CTR Yandex. Direct-ში და როგორ მოქმედებს იგი ბიუჯეტზე. ისევ და ისევ, კომპანიას არ აინტერესებს, რამდენი ფულის გაცემას აპირებთ, თუ რეკლამები მოუხერხებელია ან არ მიმართავს საზოგადოებას. ის ცდილობს ყველასგან მეტი მიიღოს, ეს არის მისი საქმიანობის აზრი.

CPC Yandex Direct-ში
CPC Yandex Direct-ში

რა არის CTR "Yandex. Direct"-ში

ტექნიკური მხარდაჭერა აღწერს ამ კონცეფციას საკმაოდ ნათლად. CTR (click through rate) არის ბანერის ან რეკლამის დაწკაპუნების მაჩვენებელი. გაანგარიშების ფორმულა მოიცავს ორ ინდიკატორს: დაწკაპუნების რაოდენობას და შთაბეჭდილებებს. CTR არის კოეფიციენტი მათ შორის. ანუ მის მისაღებად საჭიროა დაწკაპუნებების გაყოფა შთაბეჭდილებებზე. თუმცა, ყველაფერი ასე მარტივი არ არის.

პირველ რიგში, "Yandex" დაუყოვნებლივ არ ითვლის ამ მაჩვენებელს. რეკლამის არჩევისას, ის თავდაპირველად ყურადღებას ამახვილებს პროგნოზირებულ CTR-ზე. და როგორ იღებს "იანდექსი" ამ მონაცემებს - ნამდვილად არავის ესმის. იგივე ტექნიკური მხარდაჭერა განმარტავს, რომ ისინი ხელმძღვანელობენ მსგავსი სარეკლამო კამპანიების საშუალო შესრულებით, საიტის კარმის გათვალისწინებით (ასეთის არსებობის შემთხვევაში).

რეალური CTR გამოთვლას იწყებს მხოლოდ გარკვეული რაოდენობის შთაბეჭდილებების შემდეგ. მაგალითად, 2016 წელს არ უნდა ყოფილიყო400-ზე ნაკლები. Yandex. Direct-ში დაწკაპუნების ფასი პირდაპირ დამოკიდებულია ამ მაჩვენებელზე. რაც უფრო პატარაა, მით უფრო ძვირი იქნება რეკლამის შთაბეჭდილება.

როგორ გავზარდოთ ctr
როგორ გავზარდოთ ctr

ლოგიკა სარეკლამო ერთეულების დახარისხებისთვის

მოდით შევხედოთ მაგალითს, რომელიც აჩვენებს, თუ როგორ მუშაობს CTR. ჩვენ გვყავს ორი რეკლამის განმთავსებელი. ერთი მზად არის გადაიხადოს 20 მანეთი. კლიენტის ყოველი ქმედებაზე მეორეს ბოდიში აქვს ასეთი სახსრები. მან დაასახელა ფასი 10 რუბლი.

მათი სარეკლამო კამპანიები გარკვეული პერიოდის განმავლობაში მუშაობდა. შედეგად, Yandex-მა დაინახა, რომ ასი შთაბეჭდილებიდან პირველმა მიიღო 5 დაწკაპუნება. მისი CTR არის 5%. მეორე რეკლამის განმთავსებელმა თავისი კამპანია ბევრად უკეთ შეასრულა. მან მიიღო CTR იგივე ასეული შთაბეჭდილებისთვის - 15%. კარგად გააკეთე!

და რა გამოიმუშავა Yandex? პირველიდან: 20x5=100r. მეორედან: 10x15 \u003d 150 რუბლი. ვინ არის მისთვის უკეთესი? ეს ყველასთვის გასაგებია, რადგან რეკლამები ერთნაირი რამდენჯერმე იყო ნაჩვენები. მაგრამ უფრო ეკონომიური, მაგრამ გულმოდგინე რეკლამის განმთავსებლისგან Yandex უფრო მეტს იღებს. ეს ნიშნავს, რომ ის თავს არ მოიტყუებს, უპირატესობას ამ შრომისმოყვარეობას მიანიჭებს. და ბონუსად - დაბალი CPC.

გავლენას ახდენს CTR ბიუჯეტზე?

რეკლამის განმთავსებლები მუდმივად ცდილობენ "Yandex. Direct"-ში მორგებას. იხვეწება ტრენინგი საკუთარი ბიზნესის დაწყების მსურველებისთვის. იმისათვის, რომ მიაღწიოთ შედეგებს და არ დაიწვათ, თქვენ უნდა დაინტერესდეთ ახალი პროდუქტებით, შეისწავლოთ სხვისი გამოცდილება. ასე რომ, რამდენიმე ხნის წინ გაირკვა, რომ Yandex რეაგირებს მთელ სარეკლამო კამპანიაზე და არა ერთ ბანერზე. ის აანალიზებს თუ რამდენად სკრუპულოზურადაა სპეციალისტიშეგროვებული საკვანძო სიტყვები, როგორც ისინი გამოიყენება რეკლამის შექმნისას.

გარდა ამისა, "Yandex" აგროვებს ინფორმაციას თითოეული დომენის სახელის შესახებ. თუ არახელსაყრელია, მაშინ საუბრობენ „საიტის კარმაზე“. ეს გავლენას ახდენს ძიების შედეგებზე, შესაბამისად, ზრდის თითო დაწკაპუნების ღირებულებას. იმის გასარკვევად, არის თუ არა რაიმე უარყოფითი თქვენს საიტზე, შეგიძლიათ მხოლოდ ექსპერიმენტულად. თქვენ უნდა შექმნათ ორი იდენტური რეკლამა სხვადასხვა მისამართებზე. სერვისის მიერ შემოთავაზებულ ფასად მიხვდებით რომელს აქვს უკეთესი დამოკიდებულება.

ctr დაწკაპუნების მაჩვენებელი
ctr დაწკაპუნების მაჩვენებელი

როგორ გავზარდოთ CTR?

ექსპერტებს ბევრი მოსაზრება აქვთ ამ საკითხთან დაკავშირებით. მათი უმრავლესობა ფიქრობს, რომ რეკლამა უნდა დამუშავდეს. პირველი, შეაგროვეთ ყველა შესაძლო გასაღები. Yandex აუცილებლად გააანალიზებს მათ ხარისხს, როდესაც შეამოწმებს თქვენს კამპანიას. რაც უფრო კარგია საკვანძო სიტყვები, მით უფრო დაბალია ფასი. ეს ექსპერტებმა პრაქტიკაში გაარკვიეს.

მეორე ადგილი CTR-ის მატებაში იკავებს თავად რეკლამას. საკვანძო ფრაზა უნდა იყოს სათაურში და ტექსტში. კამპანიის შექმნისას ის უნდა ჩასვათ ბრჭყალებში. „იანდექსს“ეს ნიშანი ესმის, როგორც სიტყვების ზუსტი წარმოდგენით რეკლამის გაკეთების სურვილი. და ეს გამორიცხავს არასაჭირო, შეუსაბამო შთაბეჭდილებებს. ამიტომ, არ ამცირებს CTR.

შეაჩერე სიტყვები

სერვისში არის ფუნქცია, რომელიც საშუალებას გაძლევთ არ აჩვენოთ რეკლამები გარკვეული მოთხოვნებისთვის. მათ უწოდებენ გაჩერების სიტყვებს. მაგალითად, გსურთ ბეწვის ქურთუკების რეკლამირება. ბუნებრივია, ამ სიტყვით ყველა მოთხოვნა უნდა იყოს გათვლილი და მიღებული. როდესაც აგროვებთ საკვანძო ფრაზებს,წაიკითხეთ ისინი ყურადღებით. აუცილებლად იქნება "ქაშაყი ბეწვის ქურთუკის ქვეშ" და მრავალი სხვა. ასეთი მოთხოვნები, თუ არ აიკრძალება, შეამცირებს ჩვენს ტარიფს, გაზრდის მთელი კამპანიის ღირებულებას. ანუ რეკლამის შექმნისას ყველაზე მნიშვნელოვანია საკვანძო ფრაზების შემუშავება.

დაწკაპუნების მაჩვენებელი ctr
დაწკაპუნების მაჩვენებელი ctr

აუდიტორიის შერჩევა

ასევე მნიშვნელოვანი წერტილი. „იანდექსი“ფოკუსირებულია საკვანძო ფრაზებზე. თუმცა, ყველას, ვინც მოთხოვნებს წერს, არ აქვს ფული ან შესაძლებლობა შეიძინოს პროდუქტი ან შეუკვეთოს მომსახურება. აუდიტორიის ეს ნაწილი უნდა მოიჭრას. ამისთვის არის მდებარეობა ასაკის, გეოგრაფიული მდებარეობის მიხედვით. იალტაში ყვავილების გაყიდვის რეკლამის საყურებლად მაგადნელები არ გჭირდებათ, არა? არც ერთ გროში არ დახარჯონ, ამ მოქალაქეებს ასეთი შესაძლებლობა არ აქვთ. ამიტომ, კიდევ ერთხელ უნდა დააკვირდეთ, ვის სთავაზობთ თქვენს მომსახურებას. გააკეთეთ პოტენციური მყიდველის პორტრეტი და ყურადღება გაამახვილეთ მასზე. მაშინ „იანდექსი“გაგახარებთ დიდი CTR-ით, ხოლო თავად კამპანია - სერიოზული შემოსავლით. წარმატებებს გისურვებთ!

გირჩევთ: